Paper dolls and other paper toys

Liefste Kayla

Posted on: March 31, 2013

From very old dolls to a new one: “Liefste Kayla” is a current series on South African TV. Local magazine Huisgenoot had a Kayla doll on a strip of card about 2 months ago, and a promise of a bit of clothing every week. The clothes are still appearing in every new Huisgenoot.

Kayla2Kayla3Kayla1Kayla4Kayla5

8 Responses to "Liefste Kayla"

Goodness me – when I saw the name of this post I thought surely not – it must be Dutch or German – and then I clicked on and saw it was from Huisgenoot! Its been years since I read one of the magazines but I still have all the compilation cookery books (and use them all the time!) Very cute. Its good to see you posting again on a regular basis – I’ve popped in when I can – I liked the doll with the hair the most she is lovely.

Just as a matter of interest, not important: Are your compilation cookbooks Afrikaans or English? A recipe of my mother appear in Wenresepte 2, and was reprinted in “Die beste van Wenresepte.” It is cheese puffs (I think the word they will use to translate it into English is puffs) by Marthie Faurie from Gobabis. We lived in Gobabis, South West Africa (nowadays Namibia) at the time when she send it in.

Hallo kayla jy rock. Dankie vir alles dit vol of ek jou nou al jare ken

Kayla ek het jou nou nodig ek is baie skaam en ek moet mondeling praat wat moet ek doen

Haai Sunelle

Dis nie Kayla wat praat nie – ek is maar net ‘n blogger wat papierpoppe versamel, en die Kayla hier is ‘n papierpop.

Ek is ook nogal skaam, maar ek het gevind die een ding wat my help om voor mense te praat, is as ek iets op die hart het wat ek graag wil oordra. Is daar ‘n stokperdjie waaroor jy sterk voel, ‘n liefdadigheid wat jy graag wil ondersteun sien, ‘n persoonlikheids-eienskap wat jou hart warm laat voel as mense dit wys en wat jy glo meer mense moet wys, of enigiets waarooor jy sterk voel? Nou ja, praat oor iets waaroor jy ‘n boodskap wil oordra. Dink oor waarom die saak wat jy oor praat iets is wat die res van die klas nodig het om te hoor.

Sterkte, wanneer is die mondeling?

Hi Retha, is dit enigsins moontlik om vir Kayla te print in die grootte wat sy was in Huisgenoot. Ek het al die klere maar het die pop gemis. Dankie, Marita

Ja, maklik. Kliek op die prentjie om ‘n groot weergawe te kry. Save die groot prentjie. Moenie die bladsy wat jy wil druk oopmaak in ‘n program soos Photo viewer nie, maar in Paintbrush. Dan kies jy print, page setup, adjust to 100% of normal size, (verander sommer ook die portrait/ landscape orientasie as dit nodig is) OK. Dan kies jy print vanaf die print menu.

Dankie Retha sal probeer

Leave a Reply

